Groupama začenja triletno partnerstvo z najbolj znano kolesarsko dirko na svetu, Tour de France in Tour de France Femmes avec Zwift, ki bo trajalo do leta 2028. Partnerstvo dodatno potrjuje zavezanost kolesarstvu in športu, ki združuje strast, vztrajnost in skupnost - vrednote, ki jih Groupama neguje v vsakdanjem delovanju.
Groupama neprekinjeno podpira kolesarje. Pobuda »Ton Club, Ton Maillot« že šest let zagotavlja opremo za 700 klubov in več kot 17.000 licenciranih kolesarjev, ki prejmejo odsevne telovnike, zapestnice in svetlobne komplete, da bi bili bolj varni v prometu, zlasti v zimskih mesecih.
»S tem, ko smo postali uradni partner Tour de Francea in Tour de France Femmes avec Zwift, krepimo svojo prisotnost v športu, ki ga že podpiramo na najvišji ravni. To partnerstvo z A.S.O.-jem pomeni novo fazo v naši ambiciji izvajanja dosledne in ambiciozne sponzorske strategije. Groupama je zdaj ključen akter v svetu kolesarstva,« je poudaril Sylvain Burel, direktor komunikacij skupine Groupama.
Natisnite stran