Cilji in vrednote Cilji in vrednote

Cilji in vrednote

Zvesti bogati zgodovini Skupine Groupama in vrednotam, ki jih gojimo že več kot stoletje, delujemo tudi danes. Dostopnost, odgovornost in solidarnost so vrednote na katerih temelji naše celotno poslovanje.

Naši skupni cilji so etično poslovanje, zasledovanje korporativnih vrednot in korporativnih načrtov. Vse to je edinstvena celota, ki se izkaže v poštenem in konkurenčnem produktu za naše zavarovance. Pri teh vrednotah in ciljih vztrajamo prav zaradi naših zavarovancev.

Ta prizadevanja so rezultat skupnega razmisleka o vseh sestavnih delih celotne skupine in zato ponovno potrjujemo tisto, kar nas dela drugačne, kar opravičuje naš obstoj, kar nas združuje, motivira in vzpodbuja našo predanost…

… naš cilj je

 

“Pomagati čim večjemu številu ljudi, da samozavestno zgradijo svojo prihodnost”

 

Vrednote

 

Bolj kot kadarkoli prej smo povezani z vrednotami, ki opredeljujejo našo identiteto že več kot stoletje.

Solidarnost, odgovornost, predanost in optimizem so vrednote na katerih gradimo odnos z našimi zavarovanci.

 

Naša zgodovina se je začela v svetu kmetijstva in podjetnikov, katerih poslanstvo je nahraniti ljudi, v svetu, ki je vedno prepoznal priložnosti za razvoj, izgradnjo in inovacije za prihodnost. Mi v Zavarovalnici Groupama verjamemo v prihodnost in podpiramo ljudi, ki življenje vidijo kot priložnost.

 

Cilji

 

  1. Zagotoviti trajnostno rast poslovanja in razvijati učinkovito in prilagodljivo organizacijo, ki se je sposobna hitro prilagajati potrebam trga.

  1. Ponuditi zavarovancem celovito paleto zavarovalnih produktov s področja življenjskih in drugih zavarovanj.

  1. Zagotoviti dostopnost produktov preko tradicionalnih prodajnih kanalov, v bankah in v digitalnem okolju v skladu s potrebami trga.

  1. Ponuditi odličnost v negovanju poslovnih odnosov tako z zavarovanci, strankami kot tudi s partnerji za dosego dobrobiti za vse vključene strani.

  1. Aktivno slediti potrebam tržišča in uvajati digitalne tehnološke rešitve glede na realne potrebe trga.

  1. Za izboljšanje finančne pismenosti zavarovancev neprekinjeno izobraževati tako stranke kot partnerje.

  1. Razvijati odnos s širšo skupnostjo in ustvarjati socialna partnerstva skozi programe družbeno odgovornega poslovanja.

  1. Investirati v prepoznavnost Groupama Zavarovalnice kot zanesljive zavarovalnice in zaželenega zaposlovalca na vsakem trgu.

  1. Aktivno doprinašati k razvoju zavarovalniškega trga in gospodarstva na splošno.

Natisnite stran