Pohvale in pritožbe

Če ste nezadovoljni z našimi storitvami ali izpolnjeno obveznostjo po zavarovalni pogodbi, vas vabimo, da se kot zavarovanec ali zavarovalec po zavarovalni pogodbi pritožite na enega od spodaj navedenih načinov:
  • Po pošti na naslov:
Groupama Zavarovalnica, podružnica,
Ajdovščina 4
1000 Ljubljana
Slovenija
  • Pošljite e-pošto na naslov: pritozbe@groupama.si
  • Ustno na sedežu zavarovalnice
  • Pritožba mora biti razumljiva in mora vsebovati ime in priimek stranke, naslov stranke, razloge za pritožbo in podpis stranke.
  

Groupama Zavarovalnica bo odgovor na pritožbo poslala v pisni obliki v najkrajšem možnem času in ne kasneje kot v roku 30 dni od prejema pritožbe. Če odgovora v roku ne bo možno podati, bo Groupama Zavarovalnica obvestila vlagatelja pritožbe o razlogih za zamudo in novih rokih za zaključek preiskave in pošiljanja odgovora na pritožbo.


Zelo veseli bomo tudi vaših pozitivnih izkušenj in pohval, ki nam jih lahko sporočite preko obrazca na povezavi ali osebno v poslovalnicah SKB banke in Nove KBM.


Pravilnik o pritožbenem postopku

Natisnite stran